• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۵۵۰
selectedimage
دستیابی به مرجعیت علمی، اولویتی برای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشكی قزوین

در نشست بررسی برنامه های مرجعیت علمی دانشگاه دانشگا­ه علوم پزشکی قزوین، دکتر نوید محمدی، معاون آموزشی دانشگاه تاکید کرد که برنامه دستیابی به مرجعیت علمی از مهم ترین برنامه های معاونت آموزشی است.

دکتر نوید محمدی درباره اهمیت ویژه برنامه دستیابی به مرجعیت علمی، نکاتی را متذکر شد و گفت: این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و ارائه حمایت‌های ویژه از این افراد، کشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه و جهان سوق دهد.

مرجعیت علمی، فرصت مناسبی برای توسعه منطقه و کشور

دکتر سونیا اویسی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه علوم پزشکی دانشگاه هم با اشاره به بهره ­مندی از توانمندی­های دانشگاه­­ها، اظهار کرد: دستیابی به مرجعیت علمی، فرصت مناسبی برای توسعه منطقه و کشور محسوب می­ شود و بدین لحاظ ضرورت دارد برجسته­­ترین توانمندی­­ها و موفقیت­­های هر دانشگاه به مجامع علمی معرفی شود.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، ضروری است که دانشگا­ه علوم پزشکی قزوین تلاش کند تا با توجه به منابع و ظرفیت های خود، نقشه راه شفافی ترسیم و برای رسیدن به اهداف آتی تلاش کند.

شایان ذکر است، این نشست روز پنجم مرداد 1400 با حضور معاون آموزشی دانشگاه، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، رؤسای دانشکده های پزشکی و پرستاری و­ مامایی و معاونان آموزشی دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی در سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0